Gå til hovedinnhold

Vil du ha Jens som Statsminister? Stem Ap!

Vil du ha Jens som Statsminister? Ta ikke for gitt at kaoset på borgerlig side fører til at Jens får fortsette. Vær sikker - stem Arbeiderpartiet.

Bor du i Sør-Trøndelag? Vi trenger flere frivillige til å pakke materiell, koke kaffe, dele ut roser eller gå på husbesøk. Vi er like avhengige av store og små bidrag.

Meld deg som frivillig: Frivillig i Sør-Trøndelag

Resten av landet. Meld deg som frivillig: Aktiv i Arbeiderpartiet

Vil du ha Jens som Statsminister? Stem Arbeiderpartiet. Hør Jonas her:



VG, Db.no, TV2

Flere valgnyheter



Stem i Bloggvalget

Kommentarer

Anonym sa…
Godt du advarte oss mot denne risikoen, at folk faktisk kan være dumme nok til å stemme AP, ikke bare FRP... Satser på at ingen av disse havner i regjering jeg, etter 4 år med kaos, brutte løfter og ministere som ikke har konroll i eget hus er det på tide med noe nytt!
Anonym sa…
Jeg trodde jeg ville ha Jens, men nå vil jeg ha Erna.

Jens er grå og uinsprirerende, dog ansvarlig.

Erna er ansvarlig, men har i det minste en plan for Norge, en plan jeg kjøper.

Det viktigste er at SP, SV og FRP holdes utenfor varmen.
Phoebe sa…
jada, kan jeg forhåndsstemme i morgen også?
Anonym sa…
Vil du ha Jens som Statsminister?

Overhodet ikke.

Stem Ap!

Hvem var de igjen? Åååh ja, det partiet som ikke kan gjøre annet enn skamløs selvskryt og kun snakke om andres politikk.

Næh. Blir nok heller å stemme MOT Jens tipper jeg.
Anonym sa…
Seriøst?? Innstraminger i helsenorge, økt fattigdom, forfall på skolebygninger, vanvittig stort etterslep på veier... sammtidig som dere sier at vi har aldri bevilget noen gang så mye som nå!!!
Skal det være en slags trøst?

Vi kan ikke bruke for mye for da går renta opp!!! Samtidig som naboen min ligger på gangen i helsekø!!
Jeg lurer på om AP skjønner alvoret, eller om dere bare lukker øynene og lover nye grønne skoger?

Hilsen tidligere AP-velger som føler seg lurt...
Anonym sa…
Hvordan forklarer Ziv dette:
http://www.youtube.com/watch?v=JU92lAsw3UU ?!
Anonym sa…
Stem kommunistisk venstre. Nei til kapitalisme fysj og fy, ja til kommunisme
Anonym sa…
Dere burde skamme dere i Ap! Arbeiderpartiets stortingsrepresentant Truls Wickholm, som sitter å kaller FRP for rasister!
http://www.youtube.com/watch?v=fGevcUOV9TM

Skam dere, jeg skal adri stemme på Ap!
Fredrik sa…
Høyre sammen med de andre borgelige partiene forekommer meg ikke som spesielt kaotisk. Derimot vil vel AP måtte støtte seg til bremseklossene Rødt og SV for å regjere.
Anonym sa…
Håper at vi nå kan få et borgelig alternativ, nå har Jens hatt fire år med løftebrudd. Skal det aldri få noe konsekvenser for politikere som bryter løfter?
Anonym sa…
La oss få bort den grå og kjedelige Jens og heller få en pen Jensen.
tj sa…
Aldri i mitt liv har jeg hørt noen som "Jense-tusse-ladden" lyve om, skremme andre velgere, og sjikanere partikonkurenter/partier på en mer primitiv måte.
Da har jeg sett valgdebattanter i utallige land. Jens, siden jeg så CNN-intervjuet med deg som finansminister bør du lære deg diskresjon og bedrifts-og samfunnsøkonomi.
Per Gynt er en karikatur du du aldri klarer å overgå, selv om du prøvde så godt du kunne.
Dessuten Per Gynt hadde ikke ringeste anelse om bedriftsøkonomi.
Anonym sa…
Jeg vil ikke ha Jens som statsminister.

Populære innlegg fra denne bloggen

Senator Arlen Specter (R-PA), 79 år tar gjenvalg i 2010

Arlen Specter er republikanernes mann fra Pennsylvania. Han er en av de lengstsittende senatorene, og har hatt sete siden 1980. Bildet som illustrerer denne bloggposten viser Arlen Specter rekonstruere "single-bullet"-teorien bak mordet på Kennedy. Specter var medlem i Warren-kommisjonen, nedsatt av President Lyndon B. Johnson i oktober 1964 for å etterforske mordet på John F. Kennedy.  Hvis den offisielle teorien om at Lee Harvey Oswald var alene om mordet, og ingen andre var innblandet, måtte det finnes en forklaring på de åtte skadene som var påvist hos Kennedy og mannen som satt foran ham - Guvernør i Texas John Connaly . Det ble nemlig avfyrt kun tre skudd. Ett av dem bommet. Ett skudd gikk gjennom halsen til Kennedy, og ett skudd traff Kennedy i hodet slik at en del av hodet ble revet av (se Zapruder-filmen ). Poenget er bare at også Connoly fikk flere skader, både i håndleddet og i brystet.  Warren-kommisjonen kom opp med en teori om at kulen som gikk gjennom presiden

Spotify for iPhone - sorry

Idag lasta jeg ned Spotify for iPhone. Greit å sjekke hvordan det er, tenkte jeg - bare for å oppdage at jeg må betale 99 kr måneden eller 1188 kr i året for å bruke den. Den har riktignok offline-funksjon, slik at du kan høre musikk uten å belaste tellerskritt, noe som bare skulle mangle. Likefullt. Etter å ha vurdert saken raskt litt fram og tilbake, ser jeg ingen grunn til å oppgradere Spotify-abbonementet mitt med 1188 kr pr år som konsekvens. Jeg har råd, men ser faktisk ikke helt poenget. Jeg kjøper musikken min uten å mukke på iTunes, siden jeg synes de som lager musikk fortjener at jeg betaler for det, men etter hva jeg har hørt tjener de særdeles lite på Spotify - om jeg er betalende eller ikke. Jeg er åpen for at jeg som nylig fylt 40 ikke er den generasjonen som forstår genialiteten i dette, men samtidig vet jeg utmerket godt at mine tenåringsbarn vil slite tungt om de både skal skrape sammen penger til en iPhone med et abbonement som funker for dette uten å ruinere dem, og

Bra Jens!

Årets nyttårstale fra Statsministeren var en klok og god tale. Både når det gjelder finanskrisen og de utfordringer og muligheter den skaper for satsing på nødvendig opprusting av offentlig infrastruktur og hvordan vi gjennom å satse klimavennlig kan skape nye muligheter for verdiskaping. Men ikke minst er jeg glad for klar tale om situasjonen i Midtøsten, der Statsministeren understreker at den israelske okkupasjonen må ta slutt: Fred for folkene i Midtøsten kan ikke vinnes gjennom våpenmakt. Det er bare en vei til virkelig fred: - Slutt på okkupasjonen.  - Sluttfør forhandlinger om en varig fred. - Gi både palestinere og israelere den tryggheten de fortjener. - Våpenbruken må stoppe.  - Nødhjelpen må komme fram. - Sivilbefolkningen har lidd nok. Hele nyttårstalen  (SMK). Omtale i Dagsavisen,   VG og Dagbladet .