Osenbanden oktober 14, 2008 Har faktisk vært på Osenbanden og snakka om presidentvalget idag. Moro. Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Etiketter presidentvalg Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer
Kommentarer